کد خبر: ۲۲۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
اقتصاد ۱۰۰ نوشت: قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد.

حدود یک هفته قیمت خودرو صعودی بود اما در معاملات امروز قیمت خودروهای پرفروش ریزشی شد. قیمت پژو ۲۰۷، تارا و پژو پارس از محصولات ایران خودرو طی روز گذشته کاهش یافته است. همچنین قیمت کوییک، شاهین، ساینا، تیبا و پراید از خودروهای پرفروش سایپا نیز با کاهش به‌روزرسانی شده است.

جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش داخلی و تغییرات آن نسبت به روز گذشته (پانزدهم مردادماه) را می‌خوانید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۵۵ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۸۰ میلیون تومان است که ۵ میلیون طی یک روز ارزان شده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو طی ۵ روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۳۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است و طی ۵ روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۲۵ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شده است و طی ۵ روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۶۰ میلیون ارزان شده است.
قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۶۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است و طی ۵ روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۶۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. این خودرو تقریبا دو ماه گذشته ۱۵۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۷۸۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. این مدل طی یک ماه گذشته ۱۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ ، ۷۶۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۸۰ تومان قیمت خورده است که ۵میلیون کاهش طی یک روز داشته است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۶۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است و طی دوماه گذشته ۱۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۰۰میلیون تومان رسیده است که به معنای ثبات طی روز گذشته است. این خودرو طی ۲۱روز گذشته ۵۰ رمیلیون ارزان شده است و نسبت به خرداد ۱۸۰ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۷۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است و طی دو ماه گذشته ۲۴۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۱۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ثابت مانده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۳۰ میلیون تومان که ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۶۵ میلیونی شده است که طی روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۶۵میلیون تومان است که روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۷۵ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. قیمت سمند سورن مدل ۱۴۰۲ پلاس بنزینی نیز ۵۹۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ثابت مانده است. سه مدل سمند یاد شده طی ۵ روز گذشته ۳۵ میلیون گران شدند.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۱۵ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته۵ میلیون ارزان شده است اما در ۵ روز گذشته ۳۰ میلیون گران شده است. این خودرو هشتم خردادماه ۶۶۵ میلیون تومان بود و نسبت به امروز ۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۱۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش یافته است و در ۵ روز گذشته ۱۵ گران شده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۷۱۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما در ۵ روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز ۵۳۰ میلیون تومان است. این خودرو طی روز گذشته ۵ میلیون کاهش یافته است و در ۵ روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است.
قیمت روز محصولات سایپا

قیمت پراید وانت مدل ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.قیمت پراید ۱۱۱ صفر مدل ۹۹ نیز امروز ۳۲۵ میلیون تومان است و ۱۰ میلیون کاهش پیدا کرده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم با کاهش ۵ میلیونی حوالی ۲۶۰ میلیون تومان به روزرسانی شد.قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ امروز با کاهش ۵ میلیونی طی حوالی ۳۲۵میلیون تومان اعلام شده است.قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ نیز با ریزش ۵ میلیونی حوالی ۳۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش داشته است. قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۳۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون پایین آمده است.قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۳۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۴۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است و مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۵۰ میلیون است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۴۰۵ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش یافته است.قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۵۵میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ۵ ارزان شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای کاهش ۵ میلیونی طی روز گذشته است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

۲۲۰

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار